Лабораторна робота 6

Тема: Системи колективної розробки контенту.

Мета: ознайомитись із створенням та колективним редагуванням документів за допомогою хмарних сервісів платформи Google Workspace; навчитись візуалізувати та аналізувати статистичні дані за допомогою сервісів Google Cloud Platform; вдосконалити навички створення, редагування та форматування електронних форм для збору, аналізу та узагальнення науково-дослідницької інформації.

1. У чому суть спільного використання/розроблення документів?

Доволі часто співробітники, що працюють над одним проектом, перебувають в різних будівлях, кабінетах тощо. У таких випадках, для організації документообігу між учасниками проекту необхідно організувати віртуальний офіс, де будуть зберігатися документи для спільного використання. Головна проблема такої діяльності полягає в можливості доступу всіх учасників до загальних документів і в організації колективного спілкування віддалених один від одного учасників. Для цього можна використати відомі засоби – електронну пошту, чати, служби миттєвогообміну повідомленнями, різні вебсервіси тощо.  Поряд з цим, для ефективнішої організації командної роботи, існує багато спеціально розроблених програм для організації групової роботи і використання спільних документів, наприклад Google Wave, 12Sprints, Sharepoint, Novell Pulse, IPI.Manager, Feng Office, Microsoft Office, Office 365 та ін. Такий вид програмного забезпечення поки що не отримав однозначної назви, але найчастіше ці програми називають системи колективної взаємодії або системами колективної розробки. Вони можуть використовуватися як у локальних, так і в глобальних мережах.

Основне призначення систем колективної взаємодії:

− доступ до спільних ресурсів деякої групи учасників;

− організація спілкування між учасниками групи;

− координація та документування ходу робіт.

Організувати спільну роботу над документами учасників деякої групи можна і за допомогою мережевих сервісів, які отримали назву «Онлайн офіси». Їх використання дає змогу людям з усього світу у зручний для них час працювати разом над спільними документами, зберігати їх не на локальному комп’ютері, а на відділеному комп’ютері в мережі і мати доступ до своїх матеріалів, де б ці особи не знаходилися.

2. Що розуміють під терміном «контент»?

Термін «content» з англійської мови перекладається як «зміст», «сутність», «об’єм» (в залежності від контексту). В деяких наукових джерелах під терміном «контент» розуміють інформаційне наповнення чогось (зміст). Але, як правило, під поняттям «контент» розуміють все, що несе в собі інформацію (текстову чи візуальну). Це може бути текст, відео, аудіо, інфографіка, фотокартки чи будь-які інші графічні зображення.

6. Які програмні засоби для роботи з електронними документами містить Google Docs?

Для роботи з електронними документами в Google Docs використовуються прості програмні засоби: текстовий онлайн редактор Google Documents, табличний онлайн процесор Google Spreadsheets, програма для роботи з онлайн презентаціями Google Presentations, графічний онлайн редактор Google Drawings і засіб створення форм для опитування – Google Forms.

10. Які можливості при роботі з документами в Google Docs має користувач з режимі «Читач»?

Читач – може переглядати вміст останньої версії документа, а також зберігати її на своєму комп’ютері.

1. завдання

 https://docs.google.com/document/d/1di9Vz9A6Z0EHhDKk6vsZGLuSofYjGXxp/edit

2. завдання

https://docs.google.com/document/d/12felUl8H0a_trb8naSgji5g-fvoBwjPiW6ULob6FXfU/edit?usp=sharing

3. завдання

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScK1t261UoV-3JXI6ngQxH06MObKqGivMf6Y1TJyuOBsexDeA/viewform?usp=sf_link

Коментарі